torsdag 24 november 2011

"Andersson och Petterson och Lundström och jag"

Kära regeringen.
Skulle ni kunna göra så att mina och min mans skattepengar går till alla fina söta gamlingar i Sverige men inte familjernas Andersson, Pettersson, Lundström och Lasse Karlssons i Västerås mormor och inte heller till dem om de blir sjuka. Vi verkar inte kunna komma överens. Och det vore ju synd om vi drog till Ukraina och Sverige förlorade 30' i skatt varje månad. Då måste ni kanske säga upp någon handläggare på migrationsverket till och med.




4 kommentarer:

  1. Men vilka idioter! Stackars dig som får så hemska brev! Kan inte såna människor lägga sin ilska på alla bonusar och höga löner som höga chefer och vissa politiker tar ut istället. Där försvinner ju en massa pengar om någonstans. Jag betalar gärna skatt så din mormor kan stanna! Kämpa på! Vi är många med er.

    SvaraRadera
  2. Om familjerna andersson, petterson, lundström, lasse karlsson och Tobias Billström betalade sina tv-licenser skulle det bli det mer pengar till sjukvården.

    SvaraRadera
  3. Tragiskt! bara att skaka av sig sådana dumheter, det säger mer om deras tafatta intellekt. Jag följer och stöttar er hela tiden. Du är otroligt stark Anna; en riktig förebild för många! Kram på er!

    SvaraRadera
  4. Tack! Det var snällt sagt. Tack för stöd också. :)

    SvaraRadera